دو تا تبریک...متاسفانه با تاخیر...

خب دوستای عزیزم دوباره سلام...

پر چونم دیگه...

تبریک میگم تولد دوتا از اسکل ترین اسکلای مدرسرو!ساغر عزیزم که سردسته اساست!و رومینا جوووونم!ایشالا هر دوتون صد سال سوهان روح ما باشین!

ساغر جان یادم رفت تبریک بگم دیگه!ببخشید!نشور مارو تورو جان هر کی دوست داری!!! به قول انریکه جوووونم:

where ever i go...i won't forget about you

where ever you go...don't you forget about me

راضی شدی؟واست شعرم گذاشتم!

حالا واسه اینکه دیگه غصه نخوری اسرو هم میذارم:

in soft gleaming night of stars,may all your dreams come true

may every star of every night,bring love and joy to you

happy birthday to you

ببین چقدر دوست دارم که اینو بهت دادم!

میخواستم تولد ایکسو با این اس بهش تبریک بگم حیف که باهاش قهر بودم!

بله دیگه...دیگه من برم گم شم...فعلا!

از اینکه نظراتون انقدر زیادن عرق شرم به چهرم میشینه!

نظرات 6 + ارسال نظر
romina شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ق.ظ

slam mersi azizam
eshkal nadare dir inja gofi 2 madre3 k gofte budi &.....

khahesh mikonam bayad beram saghar montazere
dir beram midoni k chika mikone
khobe alan bishtaremon baham on ha3tim

ساغر شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:36 ق.ظ

وظیفتو انجام دادی!!![اوغ]
ولی در کل مرسی!
چاکر هرچی رفیق واقعیه!

محمدحسین شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:56 ق.ظ

ما که نمی شناسیمشون ولی تبریک

بی نام شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:29 ب.ظ


اینقد به خودت فحش نده دختر، نه بامزست، نه در شخصیت یه فرزانگانیه! برم گم شم یعنی چی؟

یک آزاده ی فرزانگانی شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:31 ب.ظ

اوه!!چه آدمهای باشخصیتی!!!!!!! میگم رو تایتل وب بذار ورود افراد با شخصیت ممنوع که این افراد با شخصیت نیان اینجا حرفای بی تربیتی بشنون!!
آخه تا کی میخویاین میرزا فرزا کنین آخه؟...هی فرزانگان!فرزانگان!...ما چه افتخاری می کنیم که اونا بکنن؟...بسسه دیه جمع کنین جول و پلاسو!...من همینم که هستم!!یه آدم معمولی!!!
کیوسک گوش میدی؟:دی من اینو ا طرف مهسا گفتم!مهسا برو گمشو رفیق خودم هواتو دارم!!!!

زهرا(زی زی) شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام بکس باحال
منم اومد ولی الان میرم ببخشید

آره مهسا جان!بی نام جان راست می گن!برم گم شم یعنی چی؟از این به بعد بگو از حضر گرامیتان مرخص می شوم.البته با عرض پوزش که متصدی اوقات گرانقدر شما خواننده با شخصیت شدم.

تفلد همه مبارک بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد