سلام تا یادم نرفته یه تبریک هم به دانیال درویشی رحیم ابادی از مدرسه پروفسور رضا میگم که تو کنکور ریاضی رتبه 8 رو اورد داداش دوقولوش که تجربی بود رتبه 2000اورد  

زندگی سختی داشته حقش بود قبول بشه  

من الان باید برم مدرسه بعدا میگم چرا زندگی سخت  

گله می‌کرد ز مجنون لیلی - که شده رابطه‌مان ایمیلی
حیف از آن رابطه‌ی انسانی - که چنین شد که خودت می‌دانی

عشق وقتی بشود دات‌کامی - حاصلش نیست به جز ناکامی
نازنین خورده مگر گرگ تو را - برده یا دات‌نت و دات‌ارگ تو را

بهرت ای ‌میل زدم پیشترک - جای سابجکت نوشتم : به درک
به درک گر دل من غمگین است - به درک گر غم سنگین است

به درک رابطه گر خورده ترک - قطع آن هم به جهنم به درک
آنقدر دلخورم از این ایمیلم - که به این رابطه هم بی ‌میلم

مرگ لیلی نت و مت را ول کن - همه را جای
OK کنسل کنOFF کن کامپیوتر را جانم - یار من باشد و ببین من ON ام

اگرت حرفی و پیغامی هست - روی کاغذ بنویس با دست
نامه یک حالت دیگر دارد - خط تو لطف مکرر دارد

خسته از
Font و ز Format شده‌ام - دلخور از گردالی @ (ات) شده‌ام

کرد ریپلای به لیلی مجنون - که دلم هست از این سابجکت خون
باشه فردا تلفن خواهم کرد - هر چه گفتی که بکن خواهم کرد

زودتر پیش تو خواهم آمد - هی مرتب به تو سر خواهم زد
راست گفتی تو عزیزم لیلی - دیگر از من نرسد ایمیلی

نامه‌ای پست نمودم بهرت - به امیدی که سرآید قهرت...

اینم از نامه  لیلی به مجنون

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدحسین دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:06 ب.ظ

خیلی جالب بود
راستی المپیاد نانو رو چی کار کردی؟
شنیدم نتایجش اومده.

slam
are natayejesh omad moteasefane va3 keshvari bargozide nashodam az o3tan gilan hichka3 pazirofte nashod
to sayt hichi nazade k baghiye chikar kardan vali va3am sms omad goft shoma to o3tan 2vom shodin va3 do3tam ham sms omad goft aval shode to ostan
nemidonam
ra32ti mer30 k hardafe b vebam sar mizani va nazar mizari

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد