سلام

سلام خوبین؟چه خبرا؟

وای چه قدر دلم براتون تنگ شده بود

کلی خبر دارم نمی دونم از کجا شروع کنم

1- سمپاد رشت به جز قبولی های مرحله دوم حدود 30 نفر دیگه اضافه تر گرفت وا3 بچه های راهنمایی که بیشتر بچه های مرحله دوم قبول شدن جز یه 5-6 نفری!

2-نتایج اولیه کنکور هم که اومد نفر دوم کنکور ریاضی وفیزیک  سعید مفیدی استانه بود که خونشون استانه است.که ابتدایی رو تو همون استاه خوند   ولی راهنمایی ودبیرستان رو به مرکز میرزاکوچک خان  رشت میومد

3-بچه ها شما قبل از افطار کدوم برنامه رو نگاه می کنید؟ساعت 8 کانال 5 خودمون رو نمی بینید؟

شنبه تو برنامه ضیافت کانال 5 ساعت 8محمد پدرام فر رو اورده بودن ازش کلی سوال پرسیدن یه سوالشون این بود که از کدوم معلمات تشکر میکنی؟که محمد گفت معلم کلاس پنجمم واقای مستانه ومعلم های دبیرستانم که اسمشون خیلی زیاده بعد مجری برنامه گفت یه سوپرایز واست داریم الان یکی پشت تلفنه اگه گفتی کیه؟محمد گفت معلم کلاس پنجمم؟اقای مستانه؟که مجریه گفت خوبه حدس زدی معلمته صداشو گوش کن شاید یادت اومد

معلمه شروع کرد به حرف زدن گفت م معلم راهنماییت تو قسمت ازمایشگاه بودم ولی محمد یادش نیومد می دونید کی بود؟اقای خوشطینت خودمون!!!

دیروز هم مهسیما شعبانی رو اورده بودن برنامه زیاد جالب نبود چون مهسیما زیاد حرف نمی زد  مجریم خودش گفت وقتی مهمون ادم کم حرف باشه کار مجری سخت تر میشه! ولی مهسیما یه حرف خیلی قشنگی زد

هیچوقت خودتون رو دست کم نگیرید یه ذره همت به خرج بدید حتما موفق میشید

4- بچه ها می دونین مهسیما شعبانی معلم المپیاد زیست مرکز میرزاکوچکه؟ زیاد سنی نداره امسال پیش دانشگاهیی رو تموم کرد اونوقت معلم میرزاکوچکییا؟!!!!

5-اخ جون هفته دیگه مدرسه تموم میشه!ولی کلاسای بیرون تمومی نداره را3تی بچه ها یادتون نره هفته دیگه اقای تیمارچی از مکه بر میگرده وکلاس عربی تشکیل میشه!

نه اخه به ماهم میگن تیزهوشانی که بیشتر درسا رو کلاس میریم؟

عربی پیش اقایس تیمارچی

زیست پیش اقای مداح

ادبیات پیش اقای نظرپور

فیزیک پیش اقای اولیایی

شیمی پیش اقای مومنی

زبانم که اموزشگاه

نه شما بگید با این وضعیت ما تیزهوشانی هستیم؟

البته به این نکته هم توجه کنید که ما اصلا معلم های خوبی نداریم فقط شیمی پارسالمون اقای خوش طینت خوب بود!

6- برد استقلال رو به همه طرفداراش تبریک میگم

7- باخت پرسپولیس رو هم به همه طرفداراش تسلیت میگم

8- بچه ها من یه دوست دارم فرزانگانی نیستا

از وقتی این نتایج اولیه کنکور اومده داره واسه کنکور می خونه میگه می خوام جز سه نفر برتر باشم!امش حالا بماند هروقت اگه قبول شد بهتون میگم

نخندینا من می خوام رتبه 42 بیارم نه بیشتر ونه کمتر نخندین دیگه

اخه من عاشق عدد42 هستم به خاطر همین

الان حتما میگید چرا عاشق 42؟لطفا بیخیال شید

دیگه نمی دونم چی بگم

بای

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدحسین جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ

آره به شما هم تیزهوشانی می گن!
هر رتبه ای هم دوست داری بیاری
موفق باشی

mer30
u too

شاهدیا سه‌شنبه 11 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 04:29 ب.ظ

واییییییییییی من عاشق آقای تیمارچی هستم
مخصوصا زمانی که چشاشو میبده فعلارو صرف میکنه
الهی.... واقعا آدم خوبو چشم پاکیه
تدریسشم که فوق العادس_هیشکی پاش نمیرسه
کفشاشم خیلی توپه مخصوصا اون تابستونیه که بدون جوراب میپوشید
دوشش دالم خعلی

shartin یکشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 11:41 ق.ظ

لطفا میشه شماره اقای تیمارچی رو برام بزارین.یا این که تو کدوم اموزشگاه. هستن.ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد