........!!!!!!

شما ها کجایید مگه قرار نبود بیاین؟ 

نه اخه چرا باید معلم ریاضیمون خانم جعفری باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟

میریم دفتر میگیم اقای روشن رو چرا واسمون نمیارین؟میگن بودجه نداریم

بعد کف مدرسمونو پارکت کردن ( البته حیاط نه )! اونم بدون بودجه

نظرات 5 + ارسال نظر
نونو شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:03 ب.ظ

سلام . شتری
این نکته توجه کنین که مدرسه بودجه عوض کردن وسایل اتاق صمعی بصری رو داره .

sabzbn شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:07 ب.ظ http://www.sabzbn.com

به شبکه اجتماعی شکوفه های سبز ایران خوش آمدید
سایت تفریحی سبز یک شبکه اجتماعی ِ قدرتمند ِ مبتنی بر وب است که کاربران آن می‌توانند یک ارسال با طول بیشتر از 400 کاراکتر بهمراه تصویر، ویدئو، لینک و فایل داشته و با دنبال کردن کاربران، افکار و نظرات خود را با سایرین به اشتراک بگذارند. گروه‌ها، کارمندان، همکاران و انجمن‌ها با ایجاد یک شبکه اختصاصی قادر به ارتباط با یکدیگر بوده و به کمک تکنولوژی آر‌اِس‌اِس می‌توانند تازه ترین‌های سایت را پیگیری نمایند. سایت تفریحی سبز توسط هر وسیله‌ی متصل به اینترنت از جمله تلفن همراه دنبال‌پذیر است!
من آپم منتظرتون هستم

روم باستان شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:10 ب.ظ

سلام منم اومدم
اره به خدا نونو جون راست میگی
واقعا که
بعد تازه ما آزمایشگاه زیست هم نداریم
اگه این نظرات رو مدیر ببینه من خودم شخصا میگم
" سرکار خانم مدیر یا بهتره بگم خانم مشاور شما چه طوری پراید H back رو تبدیل به ال 90 کردید؟؟؟؟؟؟!!!!"

هانیه شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام منم سومین نفر
واقعا مگه ما بودجه داریم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ما بودجه نداریم کف مدرسه مون پارکت شده اگه بودجه داشتیم چی می شد؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!

لولوفر شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ

دیر اومدم؟

ال 90 که خوبه لابد از اول مهر می خواد با سوناتا بیاد. البته فی سبیل للاه از نظر شرعی مشکلی ندارد و من فتوا صادر می کنم که حلال هست. وسلام و لعنت خدا بر هر انکه به خلق خدا به کذب می گوید بودجه ندارد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد