سلام وای چه قدر دلم واسه این وب تنگ شده بود  

ببخشید سرم خیلی شلوغه درگیر یه ماجرایی هستم بعدا براتون تعریف میکنم  

این ازمون های قلم چی هم که وقتمو گرفته  

ولی به زودی زود با کلی اپ بر میگردم  

فعلا بای مواظب خودتون باشین

نظرات 5 + ارسال نظر
ساغرالهی چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ق.ظ

سلام عسیسم خوفی؟
چه خبرا؟اون دوست دیوونت خوبه؟

مر۳۰تو خودت خوبی؟
نه بابا مگه ادم دیوونه به این زودی خوب میشه؟

ساغرالهی چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ق.ظ

ناراحت نشیا ولی اون دوستت خیلی دیوونه واحمقه
اخه من تاحالا چنین دختری رو ندیده بودم
بیچاره

نه بابا چرا ناراحت ؟
ولی الان دیدیم!

هاله چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ق.ظ

سلام دوستان منم اومدم جریان چیه؟این دیوونه کیه؟از بکس خودمونه؟

علیک سلام
نه عزیزم از بکس خودمون نیست

هاله چهارشنبه 23 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ق.ظ

من رفتم ولی شاید برگردم شاید
ساغر تو یاهو جواب بده بای

هاله پنج‌شنبه 24 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:43 ب.ظ

سلام ای بابا مهسا یعنی اینقدر سرت شلوغه که جواب ژیام ما رو نمی دی؟بیچاره.........
خودت بهتر می دونی کی رو میگم

هاله جونم من که جواب پیامتو داده بودم
یه پیام بیشتر ازت نیومد در ضمن
چرا اون بیچارست؟؟؟؟
در ضمن مگه من خواهش کردم گفتم بمونه؟ (خوبه خودش امسال کنکور داره!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد