تولد

سلام عرض می کنم خدمت همه ی شما بینندگان محترم برنامه ی ۹۰

اشتباه نکنید من خدای نکرده در بدر نیستم ... ! چه خبرا ؟ حالا سلام به زبان خودم : سلام علیکم و رحمت الله و برکاته ... حال شما ؟ خوفین ؟ خانواده خوبن ؟ خوش میگذره ؟ با معلمان شیرین زبان و خوب مرکز چه می کنین ؟ خب بریم سر اصل مطلباصلن اصل مطلب چی بود ؟ آها !یافتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتم ! تشویق ...

تولد بر و بچ گل تیر ماهی ( البته قبلش به افتخار بچه های خردادی کف مرتب) ! البته یه کوچولو دیر شده ! ببخشید یه کوچولو دیر شد البته این آپو مدیون حافظه ی کج و کوله ی فاطی دربدر جون خودمون هستیما ! زحمت کشیدن تولد دیگر دوستان رو به یاد آوردن ... (چون من فقط تولد ساغر ورومینا رو تو اپ قبلی مربوط به تبریک تولد نوشته بودم!)

به افتخارش ...  حالا اولین خل ببخخشید گل خودمون :هانی گوگولو که به گفته ی خودش چاق نیست : تپلهنه بابا ؟ شایدم نه مامان ؟! خب اینم کیک تولدت هانی جون ! فوتش کن ! البته نخوریا ! تو به اندازه ی کافیی تپل هستی عزیزم ! تازه چربی هم داری ...هانیه چربی داره ... حالا یه سوال میپرسم  ... کی چربی داره ؟؟

بعدی صنم گوگول مگولی : از صنم می پرسن اولین چیزی که به ذهنت میرسه رو بگو ، میگه من اصن ذهن ندارم که بهش برسه !

صنم جونی تولد مبارک گلم ایشالله ۲۳۴۰۰۰ ساله شی ! یه فرغون بری چیزی بشی دیگه!

و اما بعدی پرستوی گل خودمون ! تولدت مبارک ! ایشالله ۱۰۰ ساله شی !چرا ۱۰۰ ساله ؟ چون کیک مخصوص ۱۰۰ ساگی واست سفارش دادم !

 خب بعدی نو نو ی گل گلاب ! همون شاعر معروف خودمون دیگه ! البته بیت شعر منو خیلی بد سروده بود ولی همینه دیگه باید تحملش کرد ! خب نونو جون ایشالله پیر شیاینم کیکت :

 

و حالا بچه های مردادی

اولی فاطی جووووووووووون(البته فاطی دربدر نه ها ... فاطی ۲) ! ایشالله تفلدت موبارک باشه !

دومی : هاله جووووووووووون! تولدت مبارک عسیسم ! ایشالله به همه ی آرزوهات برسی

سومی : نگین جووووووووووون ! تو هم ایشالله تولدت موبارک باشه گولم !

 تی جان قوربان !

و برو بچه های شهریور ببخشید که زودتر اپ می کنم می ترسم دیر بشه زودتر بهتره تا دیرتر مگه نه؟

میخوام از یه بچه ی گل و گلاب که تولدش شهریوره شرورع کنم !

معرفی می کنمممممممممممممممممممممممم کیانا کوچولو ! قوز نکن خانوم !

خب دیگه کیانا جون ... تولدت مبارک عسیسم !

ایشالله ۲۳۴۰۰۰۰ ساله بشی جیگرررررررررررررررررررررررررررررررر

و یه گوگولی دیه که شهریوریه ساجده جونی ! تو هم تولدت موبارک  نفس

خب دیگه اینم از این ! به طور خلاصه برای تولد بچه ها آپ کرده ایم ...

نظرات 11 + ارسال نظر
کیمیا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:56 ق.ظ

دست گلت درد نکنه بابت آپ خوشملت
بچه های گل تیر ماهی هم تفلدشون مباااااااااااااااررررررررککککککککککککککککککک

فاطی- هاله-فرانک-نگین-نغمه شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:00 ق.ظ

سلام بچه ها
ما الان خونه نغمه ایناییم
چرا نیومدین هنوز؟؟؟؟؟؟
وی میس یو ((=
لاو یو آل
راستی داریم بحثای جالبی میکنیم هه هه ها ها ها((=
دیگه خودتون میدونین ((=
ا تلفنشون صدا خورد((=
اااا ساغر ه
نغمه:کجایی؟
ساغر:--------------
نغمه: جان؟؟؟
فاطی:نغمه بیا بشنویم
نغمه:لال((=
---------------------------
نغمه گم شد رفت بیرون اتاق....
"این داستان واقعی ست"((=

ساغر شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ق.ظ

الان حرکت میکنم میا م شما ها چقد زود حرکت کردین ؟؟؟؟؟؟
مهسا بیا باهم بریم اینا نامردا بی خبر رفتن من تاز ه فک می کردم شما ساعت 9به زودتر پا نمیشین!

نونو شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:20 ق.ظ

خوش بگذره

کیمیا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:23 ق.ظ

اون بحثای جالبتون منو کشته!!!!!!

کیمیا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ق.ظ

الان کیا حاضرن؟

ساغر شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ق.ظ

من هستم منتظرم مهسا بیاد دم درخونمون بعد بریم
کیمیا تو نمیای؟
نونو تو چی؟

کیمیا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:28 ق.ظ

اخه الان زود نیس؟۳۰مین دیگه میام
به صبا زنگیدم با صبا وصنم میایم

نونو شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ق.ظ

چرا میام منتظر مامانم
عین این بچه + تا با مامانم میام دیگه!

کیمیا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ق.ظ

ساغر هستی یا رفتی؟
عجب چت رومی!!!!!!!!!

کیمیا شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:37 ق.ظ

فعلا بای خونه نغمه میبینمتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد