معرفی نامه!

میخوام امروز از خونه دوممون بنویسم که ایشالا ویران شه رو سر صاحباش!میخوام یکم توضیح بدم در موردش...اول توضیحات کلی،بعدش جزئیات...!

١.سمپاد:سازمان ملی پرورش اسب ها دونده!که به همت بچه های ما به سمپاک تغییر نام داده که مخفف اینه:سازمان ملی پرورش استعداد های کدر!

وظیفه این سازمان همونطور که از اسمش برمیاد اینه که استعداد پرورش بده!حالا چه نوعیش دیگه به خودشون مربوطه!به ما این فوضولیا نیومده!برای نابودیش صلوات...

٢.فرزانگان رشت:یادمان خیر نامور پروفسور رضا!!!

محلی که درش به پرورش استعداد های کدر از نوع دختر پرداخته میشه.محلی که در اون قوانین حقوق وحوش به راحتی نقض میشه!سازمان ملل متحد بارها تذکراتی به این سازمان که به پرورش گونه های ناب وحوش میپردازه داده ولی عده ای از احشام که در راس قرار دارن این تذکراتو نادیده میگیرن...!

٣.کلاس:اگه کل مدرسرو باغ وحش در نظر بگیریم کلاس همون قفس هایی هستش که درش به پرورش و نگه داری حیوانات میپردازن!مکانی که دانش آموز در اون موظفه هرکاری انجام بده بجز گوش دادن به معلم و درس خوندن و درس یادگرفتن و کلا هر کاری که در جهت پیشرفت علم انجام بشه!لازم به گفتنه که اعمالی مثل رقص،گوش دادن به موزیک خصوصا وقتی دبیر در حال تدریسه،تیکه انداختن به معلم،تقاضای نمره کردن،درس نخوندن و دق دادن دبیران گرامی از جمله اعمال واجب تلقی میشن و اعمالی هستن که بدون اونها راه سعادت طی نمیشه!!!

۴.دفتر مدیر:این اتاقم جزئی از باغ وحش فرزانگانه دیگه...حالا خودتون تا تهش برین و بفهمین کسی که تو این اتاق میشینه چه جور موجودیه!!! 

۵.ناظم:عشقه این ناظمای مدرسه مارو...جلوشون قر بده،برقص،گوشی در آر با هرکی میخوای حرف بزن و خلاصه هرکاری که نباید بکنی رو بکن!هیچ اتفاقی برات نمیفته و تازه!آخر سال به عنوان دانش آموز نمونه ازت تجلیل میشه!

۶.دبیر:دبیر؟؟؟یعنی چی؟؟؟آهان!دوستان از اتاق فرمان اشاره میکنن که همونایی هستن که به ما درس میدن...بله،بله!عرض میکردم خدمتتون!

دبیر کسیه که از جانب ابلیس پلید منصوب شده تا ما رو دق بده!و ما هم مبارزینی الهی هستیم که در راه عدم تحقق اهداف ابلیس گام بر میداریم!

حالا وظیفه دبیر چیه؟اینکه بیاد تو کلاس به ما درس بده،امتحان بگیره،نمره نده و مردم آزاری هایی از این دست!

حالا وظیفه ما چیه؟؟درس نخونیم،دبیرارو اصولا یک شی به حساب بیاریم!انگار که جزئی از تخته ان!تقاضای نمره کنیم،همیشه از دبیرا طلب داشته باشیم انگار که ارث بابامونو خوردن و...

٧.سالن ورزشی مدرسه:استادیوم شهید نیوکمپ رشت!!!

محلی که از اون در هزار پیشامد مختلف استفاده میشه مثلا:مجلس ختم،مجلس عروسی،انتخابات ریاست جمهوری،اجلاس اعضای مجلس خبرگان،تظاهرات روز قدس،نماز جماعت،معرفی مدیریت جدید و ...

٨.دستشویی:همتون میدونین چیه و برای چه کاری استفاده میشه دیگه؟فقط در این حد بگم که این مکان به شدت بهداشتیه به طوری که ویروس هپاتیت هم در این مکان با چشم غیر مسلح دیده میشه!!!! 

بازم ببخشید اگه اونطوری که میخواستین نبود... 

نظرات 2 + ارسال نظر
فوژان شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ق.ظ

خیلی باحال نوشتی دمت گرم واسه ما ها معرفی نامه ی خیلی خوبی بود ایشالا ما هم عضو جدید این باغ وحش مقدس میشیم اما یه سوال اگه فرزانگان باغ وحشه پس میرزاکوچک خان چیه؟!؟!؟! (یه کم ابروداری کنید خب)

negaran nabash azizam be ouna ham mire30m

ساغر شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ق.ظ

ببخشیم میشه یه خواهشی بکنم؟ جریان گیله سمپاد که یادت نرفته؟...نمیخوای تکرار بشه که؟...جماعت لطف کنین دو مرکز رو قاطی نکنین!!!!!!...به ما ربطی نداره!اونها هم مثه ما یه جماعت دختر ندیده دارن(مثه همون جماعت پسر ندیده ی فنچستان ما)و یه جماعت جنتلمن که اون جماعت تو مرکز ما انگشت شمارن و یه جماعت باحال که این جماعت هم به ندرت تو بچه های فرزانگان(فنچستان نه ها!!!!)دیده میشه...به هر حال!!!!بحثی راجع به اون مرکز نکنیم لطفا!!!!!
به ما هیچ ربطی نداره همونطوریکه ما به اونا هیچ ربطی نداریم!!!البته بجز چند زوج خاصّ!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد