سلام

سلام خوبید؟مدرسه رفتید؟ 

دیروز مدرسه اولین روزش بود ولی من نرفتم!!!(اخه به منم میگن دانش اموز؟)خواهرمو بردیم مدرسه بقلی رسوندیم( خواهرم اول راهنمایی)حتی تا تو حیاط مدرسمون تا دفتر مدیرمون هم رفتم ولی کلاس نرفتم برگشتم خونه!الان حوصله ندارم تعریف کنم بعدا میگم 

به شما ها که رفتید خوش گذشت؟ 

اخی میرزاکوچکیا امروز شروع کلاسشونه! 

خواهرم که رفت تو کلاسشون بیشتر بچه های ازرم وگیلانه بودن

سال سوم شدن بابت این کاراشون میخندن اونوقت هی میگن خدا کنه از هم جدانشیم

همین اول بسم الله بچه های ازرم یه جا بچه های گیلانه هم یه ردیف دیگه نشستن وشروع کردن باهم دعوا کردن بچه های ازرم میگفتن ما 23 تا قبولی دادیم وخواهرم اینا هم میگفتن ما 30 تا قبولی دادیم ازرمیا میگفتن ما از یک کلاس 23تا قبولی دادیم ولی شما از 2تا کلاس که خواهرم اینا هم میگفتن نه ما هم 30 تا از یک کلاس قبولی دادیم

این سمپاد عجب ادمیه موقعی که ما کلاس پنجم بودیم 75 نفر بیشتر نگرفت ولی امسال90 نفر گرفت

بی خیاله سمپاد مدرسه ودرس وشقش 

حالا یه سوال 

به نظر شما من خوش شانسم یا بد شانس؟

یک شنبه رفتم کلاس زبان الان 5 ترمه که معلمم یکیه از یه طرف خوبه که تا حالا فعلم نکرده (خب شاید خودم خوب بودم!)از یه طرفم بده از وقتی که اومدم فقط یه معلم رو دیدم!

ولی یه چیزم هست از بس که ما خوبیم دنبالمون هست که یه جا ما رو فعل کنه ولی نمی تونه!!!!!

وای گفتم کلاس زبان امروز 6تا 8 کلاس زبان دارم و9تا 10:30 هم کلاس عربی تازه 4تا5:30 هم کلاس زیست دارم

خیلی روز بدیه

اه

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدحسین سه‌شنبه 14 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:53 ق.ظ

بد نبود
دبیرامون که خوب بودن!
آره یادش بخیر چه حالی می کردیم!

kho khobe dabira khob budan
ye soal u sal chandomo?

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد